Filler-Fanatics

Igårkväll låg jag och myste med Luna! Vi (jag) låg och kollade på Bleach. Och helt ärligt. Arrancar Arc:en är ju över nu så såklart kände dom att detta var ett perfekt ögonblick att slänga in några fillers. Av den värdelösa sorten. Helt ärligt, Bleach är en av de bästa animer jag sett, men fillersarna är så jävla värdelösa att man känner sig dummare för varje minut som går!!! Och visst kan man hoppa över fillersarna och så...men det vill inte jag ändå!!! Jag vill se allt!! Även om det är skräp. Så vad klagar jag på...? Vette fan...
-
Ikv blire Majsi så fram tills dess ska jag försöka bocka av lite SAKER-ATT-GÖRA-UNDER-SOMMAREN-lista. yeheey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0