요하나!

Vilken framgång det blev idag!!! Lyckades med båda sakerna jag skulle göra xD Först så pluggade jag Hangul och det gick super bra! Nästan på gränsen till lätt :D Typ iaf. Fast the stroke order är annorlunda från Japanskan och det stör jag mig lite på... men det syns ju inte om man skriver med blyerts ^^ Nämen iaf, jag har lärt mig jättemkt! B.la kan jag skriva mitt och Taemin's namn :] Tehee! Det enda som stoppar mig från att skriva bekvämt (förutom att massa övriga grejjer) är att jag inte lärt mig det koreanska tangentbordet än >_< Men det kommer, det kommer....
Hangul-plugg
-
Sen klarade jag ÄNTLIGEN FFXII. Det flöt på bra och till sist tog jag sista bossen! YEES!! Och slutet var ju jättefint ;_; BALTHIEEEEER <3<3<3 FRAAAAAAN <3<3<3 De är båda så awesome!!
Fran och Balthier från FFXII <3
-
För ni som har missat det är jag ju kissemisse-vakt åt Luna nu. Idag hittade hon ett nyss ställe att busa på! UNDER SÄNGMADRASSEN!!!
HAHA xD

Kommentarer
Postat av: ina

HAHA tokkisse ! Tack så jätte mycket för hjälpen! :) Ska ha flizan nu från den 7 till 27 typ så du får låna kisse så mycket du vill ;D

2011-07-03 @ 23:08:44
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0