Dagen före...

Var och pyntade flaket idag med folket. Var så otroligt seg innan. Blev massa Bleach och hann även med 1 timmas lång telefonsamtal med Maja. Snack om framtida bilar, TV-spel osv. The usual stuff. Men iaf jag kände mig aningen omotiverad till att pynta flaket men när allt kom igång var det verkligen jättekul! Det slog som till ba: "OMG jag tar studenten imorrn!! På riktigt!!" Men jag tror att det kommer bli bra. Väldigt bra.
-
Det känns som dock helt sjukt bara. Jag kommer att gråta så mycket så jag överväger nästan att komma helt omsminkad. Men det kommer jag inte XD Det blir att ta med mkt näsdukar.
-
Hur jag ska somna inatt vet jag inte. Jag skulle kunna se på Bleach men risken är stor att jag sitter uppe för länge då. Väckarklockan ringer 5.30 imorrn såååå...Det blir nog att packa i ordning allt till imorrn och sen snurra in sig i täcket och stänga ögonen och tänka på....allt :)
-
(Jag måste bara lägga till att jag höll på med det töntigaste jag gjort på länge igår ^^' Jag kunde inte sova så jag spelade in min egen röst då jag pratade Japanska. Typ male, irritating girl och...orochi/female/Obaa-chan/ XDD. Efteråt satt jag och lyssnade igenom allt och... jag blushade typ på the male recordings for real XDD HUR KAN JAG RODNA ÅT MIN EGEN RÖST?! Jag lyssnade igenom den om och om igen och fnittrade. Jag behöver hjälp...)

Kommentarer
Postat av: din oscar

Du är så jävla vacker. kunde inte läsa det här inlägget för att mina ögon hela tiden drogs mot bilden. Jag älskar dig :*

2011-06-17 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0