Ledigheten segrar!

YAAAY!! Jag har överlevt helgeeeeen!! Måste fira! Men med vad....? Funderar nästan på att ta bilen till coop och fixa lite lyxdricka som Emelie bjöd mig på förra helgen. Aaao vi får se.
-
Hur som helst så jävlas grafikdrivrutinen med mig igen. Jag hatar datorer som inte vet sin plats och håller på och busar med en hela tiden. Jag har inte tid med det! Spec om jag ska hitta se ikapp One Piece efter jag sett ikapp Naruto! Hur ska allt hinnas!?
-
Nu är jag alltså ledig 3 dagar i sträck (om de inte ringer mig och säger att de behöver mig på jobbet....) Det är 3 veckor sedan jag hade 3 lediga dagar i efter varandra xD Aja, en utav de skönaste sakerna med dessa 3 dagar är att jag får äntligen sätta in mina vanliga läppsmycken! De jag har på jobbet (genomskinliga) är så oerhört osköna -_-
YAY!

Kommentarer
Postat av: Dena

Mjooo! Har du sett Ace avsnittet? Jag vågar inte se det själv!

2011-07-31 @ 20:57:30
URL: http://defora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0