For you

Uäääääääh!!! Jag vill inte jobba någe mer T____T Dock gick det väldigt bra idag....men jag är så spyless just nu. Jag kommer att ha haft 3 lediga tagar under denna 15 dagars period. Slitet. Hade jag haft ett bra och välbetalt jobb hade det varit en annan grej, men som det ser ut nu....nej....
-
Iaf, tog mig igenom Wonderland igår. Dock slösade jag väldigt många potions (jävla blomma....) och det blev många svordomar ("FÖRBANNAT! HUR SVÅRT SKARE VA ATT HOPPA UPP PÅ EN SVAMP VAH, SORA?!?").Det finns några (alla....) kistor kvara att hämta men jag tänker inte sätta min fot i Wonderland igen förrens jag fått tag i den gröna trinity limiten. Aldrig.
-
Förutom beställningen efter NAKED från Urban Decay(<3) vill jag göra en beställning på nagelstuff. JAG VET att det finns mycket nagelstuff i Japan men hey, inget slår ebay's priser.
-
Och sist men inte minst. Naruto. Såklart. Jag drog igång Narutimetto Akuseru Tsu (lol) bara för att. Spelade med snygg Sasuke mot Kabuto... och fick smisk. Kändes inte så bra. Men jag vann iaf. Hur som helst, jag hatar verkligen att jag fattat sånt tycker gentemot Sasuke. Han är ett riktigt as som behöver en spark mellan benen och en bestämt utskällning men....det är samtidigt så synd om honom ;__; Dessutom är han en av de snyggaste karäktärerna i hela anime/manga världen och har snyggt hår. Så...ja....I rest my case.
;___;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0