I'm in Wonderland

Gud så skönt det var med en ledig dag idag! När man jobbar mkt så lär man sig verkligen att uppskatta dessa dagar. Nu jobbar jag 3 dagar till och är sen ledig 3 dagar! YAY!
-
Iaf,  beställde en Ipod Classic (106 GB, Black) idag. Känns lite jobbigt att behöva slänga ut så mkt pengar...men det var dags att uppdatera mig från min lilla Creative Zen som dock har vart en trogen vän de senaste åren. Men den har blivit sliten. Väldigt sliten.
-
Jag har förresten kommit fram till Wonderland nu i KH. Sataaaan så jag hatar den världen. Kommer säkert behöva ringa Maja och fråga vars jag ska, för jag minns att jag gick typ vilse och visste inte vad jag skulle göra förra gången O.o Uäh...men nostalgiskt äre ju iaf. Kingdom Hearts är utan tvekan det bästa spelet i världen <3

Kommentarer
Postat av: Dena

Jag har hört att Ipods är typ svinbilliga i Japan. Varför väntade du inte bara två månader?

2011-07-28 @ 22:32:28
URL: http://defora.blogg.se/
Postat av: majsi

Hahah oh jesus... i hate wonderland.

2011-07-29 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0