What did I really lose on that day?

Oh dear...Naruto....Pain-attackerar-Konoha- Arcen är över nu så de har lagt in nåra fillers efter. Och de är typ klipp från the good old days :'( När Sasuke var kvar i Konoha, hur Kakashi och Iruka typ träffades första gången (JA! <3) och massa saker. Och opening themet är så jävla bra att jag nästa börjar gråta varje gång! Uäääh! Tur att jag ska jobba så mkt de kommande 2 dagarna att jag knappt kommer ha tid att se ngt O.O
Iruka och Kakashi :]
-
Iaf, jag längtar som faaaan till Stockholm! Det kommer bli grymt! Nu befinner jag mig ju i Inas lägenhet helt ensam. Om man inte räknar med Luna, som är knäppare än vanligt. Hon jagade mitt hår nyligen. Här sover jag tills på söndag, och ger knäpp-katten lite kärlek. Känns spännande att spendera de kommande 3 nätterna här på fel sida av älven måste jag medge. Får se hur det går...
-
Imorrn kommer bli en riktigt jobbigt dag. Jobbar från 8-22 -_- Om jag har tur kanske jag får en någon rast där runt 16 tiden...och som de nu är bevisat har jag tydligen haft lite (läs: JÄVLIGT MYCKET) tur den senaste tiden. Hoppas det håller i sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0