ZACKIE-BOY!

Okey. Det viktigaste först. Jag drömde om David Tennant inatt. Det var helt amazing. Drömde oxå om en transvestit som försökte lite obehagliga saker med mig O.o Sen upptäckte han/hon att jag var kär i David ist och så frågade han/hon varför jag gillade honom mer. Jag mummlade saker som: Han har så fin näsa....och käklinje *sighs* Sen gick vi runt i ett vattenfyllt bibliotek tsm. Romantiskt. HAHAH! Så jävla rätt. Sen drömde jag om våfflor O.O
-
Näst viktigaste saken. Jag började spela Crisis Core igår. Och efter att ha bara spelat i ca 26 min är jag redan kär i Zack Fair. Innan har jag bara trott att han var allmänt awesome (som alla FF karaktärer) men oj så fel jag hade. HAN ÄR JU JÄTTE SÖT >w< Hans röst är amazing och han är påminner mig om ngn...men kan inte komma på vem just nu...men ngn!
Zack :]
-
Jusst ja. Jag har börjar se Naruto nu. Och det första som händer efter 2 avsnitt är.....FILLER ARC!! Hlvete....
-
Måste jobba imorrn...fastän jag var ledig egentligen. Bajs. Aja pengar, pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0