I know I should "just become an adult" but that wouldn't be me

Okey som vanligt har jag skjutit upp packningen till sista timman. Jag längtar inte till då jag ska packa inför Japan. Kommer säkert packa allt sista halvtimman xD Aja jag drar till Stockholm imorrn. Och jag ska inte shoppa mkt! På riktigt. Ett par jeans-shorts, ngt från SF (HAHAHAH "ngt" kan verkligen innebära vad som helst!!!! TOGAINU NO CHI ARTBOOKEN KANSKE *nosebleed*) och kanske ngt mysigt från Lush. Jag FÅR inte komma hem med ngt mer. Aja vi ser väl.
-
Som sagt måste jag packa nu. Men jag tänkte se de sista Bleach episoderna jag har kvar att se. Då har jag läst och sett ALLT Bleach som finns ute just nu. Så sen tänkte jag ge mig in på nästa stora serie: NARUTO. Jag känner redan djup ångest. Hahaha åååååh vad jobbigt det ska bli. Jag vill inte >_< Men det är ett måste. Sen blire One Piece. Jag får se fram emot till det.
-
Men helt ärligt känns det sugit att det inte finns mer Bleach. Asså att jag har kommit ikapp och allt. Bleach är så jävla bra. Det finns INGEN anime med så många karaktärer som är så välarbetade, genomtänkta och helt enkelt, i brist på annat uttryck, AWESOME!! Jag har ju mina favokaraktärer som Byakuya, Renji, Aizen osv. Men just nu finns det ingen annan är Ukitake Juushirou. Han är så MYSIG >w< Men samtidigt så cool och han har fint hår OwO Jag vill sitta ner och dricka te med honom ^^
Jättefina Hitsugaya Toushirou & Ukitake Juushirou >3< Jag misstänkter starkt att denna bild är en UkiHitsu shonen ai pic...vilket jag inte supportar. Uki-chan ska bara va tsm med "Shun-Shun" (som Yachiru skulle ha sagt). Åååååh det är så härligt att vara kär i animekaraktärer. Jag verkar inte ha vuxit upp ngt när det kommer till den punkten av mognad. Och det planerar jag inte att göra heller! HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0