Utakata-Sama

Wuaaah har äntligen tagit mig igenom filler arcen i Naruto -_-' Fast att kalla den för arc var nog att ta i...var bara ett par episoder. Men tillräckligt för att göra mig förbannad. Dock fick man se mkt mer av Utakata-sama (aka slug-boy, LOL). Hans röst till att börja med är helt underbar och han påminner mig om en blanding av typ...Sai och L....och lite Gaara O.o Hur nu fan det går ihop...
-
Utakata-sama's bubblor (kan vi låtsas som ^^)
-
Förövrig blir jag bara sjukare och sjukare. Har klunkat 3 STORA glas grönt te med mkt honung i men det hjälper inte. Jag har inte tid att vara sjuk i tider som denna (jobba 6 dagar i veckan). Hlvete.
-
Jusst ja. Min framtid verkar ha tagit sig en oväntad sväng (och nej, jag pratar inte om Japan) . En sväng söderut...långt söderut. Hmmm. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0