Even in a world where you no longer exist, I will run

Asså att se Naruto tar typ död på mig ;___; Jag vill bara krama Naruto och säga att....han ska vara försiktig och att han kommer bli den bästa Hokagen i världen. Sasuke vill jag tilldela en välriktad örfil och skaka om honom och skrika att han vanhedrar Itachi's minne genom att bete sig som en angsty liten idiot. Pain vill jag oxå örfila (för att han dödade Ero Sennin)... men sen vill jag krama han oxå för att han e cool *w*. Kakashi vill jag plåstra om för att sedan ge till Iruka så att han kan "hela" honom ännu mer *fufufu*. Sådär, nu har jag nördat klart om Naruto för denna gång.
-
Jag har världen sug att köpa jätte mkt nail art stuff. Men jag ska låta bli....ett tag till.
-
Idag äre exakt 3 veckor kvar till Gackt konserten! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT jävla sjukt! Jag och Sofia såg ju Requiem et Reminiscence II live DVDn i söndags (min födelsedagspresent till henne) och vi dog typ.
Gorgeous Gackt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0