:D

Det gick oväntat bra att jobba idag. Det var bara mysbrudarna och jag och vi tog en lång lunch och myste och pratade. Jag har börjat dagdrömma mer nu oxå! Åh så det är underbart! Jag har alltid varit en dagdrömmare men det har som gått lite upp och ned senaste tiden...men idag var jag helt snurrig och drömmde mig typ ända bort till Gallifrey tsm med the Doctor <3 Aaah. Sen (när verkligheten kom tbk) fick jag springa ärende och köpa stuff på Konsum åt medans jag pratade med Majsi om hur jävlig Raktavija är. Vi måste lösa det där käre vän...
-
Tog bussen hem för första gången på 293 år och Sofia ringde och vi pratade om....Japan xD Hahah! Sen när jag kom hem upptäcker jag att jag fått mina spel jag beställde i söndags! Snabb leverans gillas! Hade även 3 paket som väntade på mig i brevlådan igår! Väldigt nice.
-
Så det finns många planer för ikv:
-
* Se Naruto (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGST)
* Spela FF:CC, KH: BBS eller FFXIII.
* Plugga Kanji
* Läsa HP
-
... Jag tror det var allt. Men risken är att jag fastnar i ngt av spelen och allt annat glömms bort xD HAHA! Jobbar ju imorrn igen så jag kan (bör) inte vara uppe hela natten....
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0