Hey, all along...it seems all along...it was that side of you that made my mind clear...

WOAH!!! Idag är det söndag. Dagarna har vart så sjukt messed up för mig denna vecka att jag borde skämmas -.- Som tex, trodde det var måndag i tisdags... sen att det var fredag i onsdags... sen att det var söndag igår O.o. Helt insane. Iaf, i förrgår (fredags) så var ju jag, Sofia, Dena och Anna på The Studio och busade. Sjukt nice :D Köpte 3 kort...DYRT men whatever. Sen efteråt så for jag och Sofia hem till henne och tardade oss. Det var jättemysigt, som vanligt! Sen på lördagen så for vi på Fannys 19 år barnkalas :D Hur nice som helst med mumsigt fika, Just Dance till Wii och fiskedamm!!! Hade jättemysigt. Sen fick jag fara hem lite tidigare då men då fick jag putta över pappa på passagerarsidan och ta över ratten själv ;D AH YEAH!!!
-
昨日私の好きな人といっしょに映画を見た!とても楽しかった。遅くなったけど、それはいいだけさ!後で私は車でキャァァァァをさけんだ!うれしすぎただからよ!本当に。。。何もとくべつなことがおこったけど(分かるね?)、昨日の晩は大せいこうだ!!!!!彼は本当にすごいな人だ。。。
-
JAG VILL HA EN ENHÖRNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0