Sacred Signature

Igår var huuur kul som helst. Vi såg de 6 sista avsnitten av "You're Beautiful" och jaa...vad ska man säga.... slutet kunde ha vart bättre men... ah well. Jag fick mig en VÄLDIGT nice dröm om Tae Kyung under natten sen då såå.. jag är nöjd *evil smile*
Egentligen tillhör ju denna vackra man Anna men aa...sorry I guess just couldn't help myself 8D
-
Idag då for jag och Sofia in till stan runt 13:00 och snurrade omkring lite. Innan så körde vi ju Kantou Dogeza Kumiai... och herre guuuud vad jag dog XDDD 9 min av headbanging!! Inte nådigt!! Efteråt låg vi ba på golvet och försökte få hela världen att snurra. Helt sjukt... min rygg och nacke är helt DÖD. Kommer inte kunna hålla upp huvudet imorrn -.-
Snart står vi där i publiken förfan!!
-
Sen for jag hem och levde lite, sedan kom kära Maja och hämta upp mig och så for vi tsm till Nacho Bar. Ett nytt ställe för mig men oj så gott det var! Efter ett snabbt besök på Ica Nära efteråt så for vi hem till mig för att se Top Model. Väldigt nice. Efter det så drog vi lite Eternal Sonata. Det blev mycket svordomar men även några high fives.
Miljön i detta spel är ett av de snyggare, måste jag säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0