Jag like 猫。

Jag fattar verkligen inte hur jag lyckades klämma in 12 st koreanska låtar på min cd jag brände ut i förrgår O.O Hur gick det till...? Ah well. Jag önskar verkligen att jag kunde ta och bemästra det koreanska tangentbordet som Otto installerade på min dator så att jag kunde skriva lite på koreanska.... men icket jag fattar ingenting. Kanske borde hålla mig till japanska tills vidare....
-
明日の晩は大しっぱいだ。日本語を話したけだ、ひどいだった。今日少し日本語を勉強した。今頭が痛い。でもいいよ。ガゼットを聞くだかる。ルキさま大好きだよ!!!麗さん大好きだよ!!!葵さん大好きだよ!!!れいたさん大好きだよ!!!そして戒さん!!!私の将来のおっとだ!本当に大好きだよ!あなたはすばらしい男だよね。愛しているよ。
-
Excuse that japanese rant up there. Anyway, dad told me Top Gear is on at 19:55 and I'm definitely gonna watch it. I've missed my brittish brats so much these last weeks and I'm thrilled to see them again.... on the TV-screen that is...
-
3 språk i ett inlägg!! Kanske kan klämma till med ngt till....
-
Ah oui. Ooo la mer!! C'est très belle! Mon lit est malpropre en ce moment mais...n'importe quoi. Et je suis très fatigue!!!
-
4 olika språk!! Klarar jag 5 olika.....
-
ㅏㅓㅁ넝ㄴㄹ차ㅓㅈ노어윤,나촌,니어류ㅣㅓㅏㅗㅓㅎㄷ셔ㅛ마우ㅏㅜ파ㅓㅗㅇㄴ효ㅕㅁㅏㅣㅓ차소ㅠㄳㄴㅍ러혀교뉴루리뮨ㅍ이이갸ㅠ노아ㅓㅣㅏ러로오유피ㅏㅓ녾다ㅓ휘;내ㅛㄷㅎㅇ친마ㅗㅛ슐,ㅡ니ㅏㅣㅓㅗㅈ너느ㅜ느추어노려ㅗㄷ라ㅓㅜㄹ츠누피ㄴ더ㅏㅓ쥬ㅓ러누피ㅏㅓ퓌ㅏㅓ디ㅠ어안노ㅜㄴ!!!
-
Nä nu driver jag bara. Det där var bara buttonmashing korean-style. Ah yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0