I won't lose against the flow of time

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Såg nyss två episoder av One Piece och BUÄÄÄH jag känner verkligen att när.... hmm... (okey ingen som läser detta BRYR sig om OP så jag kan spoila...)....iaf.. jag känner verkligen att när Ace dör kommer jag att lipa ihjäl mig. HERREGUUUUD!! Det bygger upp så mkt och shit omg.... jag och Dena har ju lovat varandra att se de avsitten tsm för att annars skulle det inte gå... *sob* Jag minns verkligen hur det var när jag läste när han dog i mangan... helt sjukt känsla. Jag har bara gråtit till One Piece typ... 2-3 ggr (jämfört med Naruto då jag lipar varannat avsnitt -.-) och shiiiiit så jag grät. Ace.... wuaahaaaa......
-
Iaf, idag jobbade jag juh. Helt okej.
-
(SNART ÄRE TOP GEAR <3 WEHOO)
-
Detta är nyaste opening themet i One Piece och SÅÅÅ bra <3 (AAAAACE ;_;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0