We're not professionals, we're fucking VETERANS

Ännu en väldigt lyckad gameingkväll med Maja igår. Jag jobbade till 17 och drog sedan dirr till henne. Där töntade vi runt litegrann innan vi drog och köpte pizza och våra vanliga godsaker vi brukar ha när vi lirar (chokladpudding, vispgrädde, hallon). Därefter drog vi igång RE5. Och klarade ut det på Veteran Mode. Helvete vad vi är grymma bruden!!!! *high five*
Me and Majsi <3
-
Idag då...vaknade upp hoss Maja runt...11:00 tiden (tror jag) efter en natt med väldigt intressanta drömmar. Vi fixade frukost (Oja...chokladpudding, vispgrädde och hallon) och satte och och spelade Mario Party! HELVETTE  säger jag bara. Vi blev fett ägda av Boo -.- Spökjävel...
DIE!

Kommentarer
Postat av: majsi

haha åh, jag hatar ändå lite att jag måste vara honom :( hon är ju gaaaanska mkt coolare....... anyway.. we kicked ass!!!

2011-02-06 @ 22:59:11
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0