\(^w^)/

Vaaaad har jag gjort idag....? Hmm...JO! Hade en jättemysig danslektion tsm med Emma. Vi håller på att koreografera ihop en egen dans som kommer att bli AWESOME!! Sen åt jag lunch med Sofia och efter det gick vi till stadsbiblioteket och skapade lite oreda. Vi ÖWÖ:ade ganska mkt. For sedan tbk till skolan och där hände väl ingen direkt speciellt....förutom att vi kollade på Macbeth på eng. Vi ska ju göra en play på den som ska framföras nästa vecka... oh god. Jag ska va Banquo och spöka!!! För jag gillar att leka spökhare, som alla vet. Anna vill vara träd men hon får inte för Sofia...men jag tycker det låter fantastiskt! Dessutom har vi planer på en väldigt praktfull trädkrona som skulle funka väääldigt bra. Efter skolan for vi och lönn-shoppade lite.... köpte ett halsband och hanskar! YAY!
-
Jag MÅSTE jobba med mina ansökningar till Universitetet ikväll....SHIIIIT! *stressad* Uuuäh...Tänkte lägga upp lite mer random bilder från Sims 3. Bara för att jag och Ina Bergström äger.
En av alla "fiskar-bilder" på mig.

En glad Ina på en vespa i Egypten.

En Ina som drar en fighting pose och jag som använder en dusch på burk.

Kommentarer
Postat av: ina

Louii!

Blir fett me happy när jag ser sims3 bilder.

2011-02-08 @ 22:49:43
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0