Fredag

Fett skön dag. Tog en liten sovmorgon och for sedan på dansen kl 11.05. Där hade körde vi improvisation. Var svårt men ändå kul :D Jag taggar verkligen föreställningen i vår!! Den kommer bli grym!!!
-
Ikv drar jag, Sofia, Emma, Anna och Anna och ska se "Trassel"!! Vi har typ taggat den sen... aa flera månader nu iaf! Kommer bli awesome!!
-
Sen imorrn blire att jobba på dagen, sen drar jag dirr till Maja. Lär bli lir, kika lite på Paperthin Hymn och ba allmänt mys. NICE.
-
(Hur vare hoss Otto igår då? Jo lika kul som alltid :D vi körde lite Amnesia, sen dog vi och satte oss och såg "Det Regnar Köttbullar" ist XD Fett nice! Dock vare jätteobehagligt att köra igår O.O Fick typ sladd 45 ggr från mitt hus till stan. Drygt.)
Startmenyn på Amnesia. OH MY GOOOOOOOOOOOD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0