If I could turn into a comet I would run through the sky and fly

Vaknade precis i tid imorrse till Disneydags. Grym början på dagen. Tog senare en promenad tsm med mor och far i det fina vädret. Väldigt nice men jag fick typ brainfreeze efter 10 min -.- Så gåre om man skiter i mössan I guess... Sen for jag och mor ut lite. Jag körde blåbiln och helvette säger jag bara! Kändes fan lite läskigt med manuell nu O.O inte bra. Jag känner mig lite (eller snarare) väldigt upprörd över att jag känner mig trött...som fan!! Fattar ingenting! Kanske håller på att bli sjuk? Dammit det har jag inte tid med!!! Får dra ned elementet (man blir väl trött näre är varmt,ne?), he på lite partymusik och studdsa runt lite....NU JÄVLAR DRAR VI IGÅNG!!!!
-
(jag taggar vår....som fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0