Let me seeya LaLaLaLa

KUNG DAG! Träffade och åt lunch med Maja på Gouter =) Sedan gick vi runt på stan och fixade lite stuff (nu lever min klocka igen! YAY) Men det roligaste var att när vi var inne på Åhléns så skulle Maja prova lite stuff och satte hennes circle scarf på mitt huvud...som en turban XD Den var skitskön så jag bestämde mig för att fortsätta att ha den på stan. Och vi gick runt över 1 timma!!! Folk kollade LITE snett på mig. MEN!! Sen (när vi kommit tbk till Åhléns) så råkade en dam stöta in i mig och ba: "Oh ursäkta...VAD FIN TURBAN DU HAR!!" Jag och Maja höll lite på att dö av skratt. Damen frågade mig oxå om jag gjort den själv men då var jag tvungen att avslöja att det bara var en sjal. Men iaf, sjukt kul!! XD Så tydligen passar jag i turban. Bra att veta.
-
Sitter nu och kämpar med japanska översättningen av min berättelse till PA 100. DRYYGT -.-
-
Igår satt jag och myste med lite koransk musik och hittade en "ny" låt som är SÅÅÅÅÅ BRA!!! <3<3<3 Den sätter sig som fan på huvett dock -_- Ah well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0