Deg

sjuuukt slapp dag idag.
Vaknade runt 9:30 även fast det blev ganska sent igår. Men det var mys.
-
Hur som helst, jag har suttit framför datorn heeeeela dagen idag. And I feel great about it! Det är så sjukt skönt med lov. Bara ägna sig åt det man vill...vilket i mitt fall är manga, anime och gameing! Köpte även ett nytt spel till PSPn igår...även fast jag inte klarat Crisis Core än xD Eller ens börjat på Birth by Sleep än men...whatever.
-
Dock vet jag att jag måste ta tag i livet (läxor,plugg) snart igen. Såklart fick vi läxor över lovet. Inte trodde ni att vi skulle slippa det inte. Oooh nej. Men orkar inte tänka på det nu, för idag ären DEG som gäller!
-
Jag snör in en bild på One Piece...för det är det jag lagt ner mest deg-tid på idag (att läsa mangan osv). Oh så braaa~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0