Äntligen helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wuaaah idag är det ÄNTLIGEN fredag igen! Så jag har längtat! Har inga planer för helgen alls (förutom plugg då...) och det känns jätteskönt.
-
Sen i tisdags har jag garvat hårt, failat stort och ätit gott.
Jag och Sofia mitt i det sjukaste skrattanfallet på lääänge. Anledningen bakom detta var att jag "försvenskade" en Japansk mening så sjukt mkt och resultatet blev helt...sjukt.


Såhär ser trasslet med internetkablar ut just nu...


Igårkvällens mums <3

-
Idag så var jag och Dena och lagade japansk tempelmat med våran Kyoto Culture class. Det var skitkul och mkt gott! Bilder kommer sen!!
-
Och aaa... pallar inte lägga upp nå bilder på nya håret nu... göre sen...HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0