update: läget + i Måndags

Anledningen till min frånvaro: Uppfuckad internetanslutning. Jah. Och mycket har hänt så jag vet inte vars jag ska börja!? Hmm....vi tar det från i måndags:
-
I måndags hängde jag med min älskade Majsi. Vi hon hämtade mig på dan med deras nya bil (fucking gorgeous) och vi rockade loss i den tbk till Berghem. Vi dunkade Eric Saade över M-ängarna och jag är ganska övertygad om att alla hörde oss. Bra, säger jag. Sen drog vi till polisen för Maja skulle fixa pass. Sen minns jag inte riktigt ordningen på allt vi gjorde men på kvällen blev det iaf GH inspelning. Jag gästspelar ju och det var jättekul :D Gänget var väldigt snälla och trevliga och Maja var ju awesome, som vanligt.
MAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0