Together we can make it while the world is crashing down.

Jag var på språng hela dan igår O.o Först jobbet, men det är ju ointressant eller hur....men sen blev det häng med Maja, och då blev det livat!
-
Först så kom hon och hämtade mig och sen drog vi till Strömpilen. Vi gick runt och kollade lite på allt och Maja köpte ett par skitsnygga skor. Jag hittade oxå ett par men känner att min ekonomi inte skulle klara av ett random inköp av ett par skor för 800 kr -_-' ("If someone would buy these for me, I would say HALLELUJAH") Sen blev det käk på McDonald's. (Fanny if you're reading this, I felt your presence, even though you're not working there anymore ^^)
-
Sen blev det att köra tvärs över stan till MediaMarkt, medan vi dunkade Tokio Hotel i biln. Majsi ville kolla på en TV och jag ville kolla på... allt. Jag hittade flera saker jag kanske måste köpa *w* B.la en gorillapod som jag definitivt måste ha! Wehoo!
-
Sen drog vi hem till mig och vi kollade på KH-endings och bara myste. Sjukt härlig dag blev det igår med andra ord =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag blir YTTERST besviken om ni inte lyssnade på TH på tyska!



Btw, TH är über musik att dunka i bilen! :D

2011-08-17 @ 01:56:20
URL: http://royalmail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0