Lush-Lover

Det blev en kort dag på jobbet idag. Skönt. Ska träffa Maja ikv! YAY!
-
Har gått runt och dagdrömt om Gackt hela dan och återupplevt konserten igen. Jag gick typ runt och flinade hela dagen. Hehe.
-
Nyss vart lite galen och internet-shoppat lite. Lite nail art stuff osv. Det behöver jag så...tyst.
-
Känner mig lite mosig och huvudet så ska antingen spela lite KH eller läsa lite fram tills ikv. Blev ju nyss utspottad av Monstro i KH (skönt...hatar den där jävla valen) så vi får se vad som händer.
-
Tänkte oxå nämna att mitt Lush sortiment hemma har växt ännu mer efter dagarna i Sthlm. Kan inte låta bli att köpa ngt från den där affären varje gång jag är där >w< I LOVE LUSH! Sjukt tur att det finns i Osaka!
Alla mina Lush produkter <3 Den uppe i vänstra hörnet är från Japan och slut för längesedan men klarar inte av att slänga den för den är så fin >w<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0