I miss Tobi ;___;

Igår var det FIFA turnering. Helt gaaalet. Jag fick smisk i gruppspelet men lyckades ändå på ngt sätt ta mig till semi och sen till final O.o Där tog det slut dock. Aja, jag är nöjd med mina Roma-pojkar.
-
Dagens goda gärning är iaf gjord nu. Skänkte nyss en slant till "Läkare Utan Gränser". Känns bra.
-
Nu ska jag ge mig in i Naruto världen och se klart resterande anime avsnitt och sen läsa ikapp mangan. Det finns en (stor) risk att jag kanske kommer skriva ett ostabilt inlägg senare ikv ang hur jobbigt Naruto är osv. Vi ser väl. Åååh varför kunde inte Tobi fortsätta vara Tobi och inte visa sig vara Uchiha Madara ;___; FÖRBANNAT!
-_-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0