Happy Birthday Jack <3

Såååådär. Blev två nätter hos Sofia ^^ Very nice very nice. Vi har skrattat, pratat, sjungit och vrålat så mkt att jag har nu ont i halsen. Illa.
-
Iaf, kalaset hos Dena var awesome :D Var jättekul att få träffa alla igen! Även fast vi saknade Fanny :(
Vi åt mat, tårta, spelade spel, sjöng och kollade på roliga videos. En riktigt trevligt kväll med mkt skratt!
-
Idag har jag varit med fina Ina! Vi har spelat Sims 3 :] tehee! Fett awesome!
-
I helgen jobbar jag igen...uääh. Aja, money money...
-
Pics från kalaset

Kommentarer
Postat av: Fanny

HARRY POTTER SPEL!! OCH JAG VA INTE DÄR CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!



Alls ser jätte gott ut! Hoppas ni hade det awesome! saknar er alla :]

2011-08-20 @ 00:11:48
URL: http://royalmail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0