1 månad kvar!

Idag vad jag på stan med Ina :) Det var jättemysigt och vi stötte på flera trevliga människor. Cs, som jag inte sett på typ nått år, pratade vi länge med och han följde även med när vi gick runt lite ^^ Sen träffade jag även Karistha från jobbet, goa Anders och ingen mindre än Otto :D När jag upptäckte Otto skrek jag skithögt och hoppade på honom och jag tror jag skrämde några stackare med mitt galna beteende ^^ Senare råkade jag även skrämma en random gubbe för jag råkade kalla honom "PAPPA" inne på mina föräldrars jobb (egentligen kallade jag inte honom för pappa utan jag skrek "PAPPA" åt en visningsmonter-TV-grejj inne på SEB där papi visas lite nu och då och så råkade gubben gå förbi precis då jag pappa visades och jag pekade och skrek. Bad timing....)
-
Iaf nu är jag flera hundralappar fattigare men några steg närmare att vara redo för Japan! Har gjort en lista på saker jag måste köpa innan och jag ska försöka hålla mig vid den ^^ Men det är helt galet! OM EXAKT EN MÅNAD FAR JAG TILLBAKA TILL JAPAN! Har dessutom fått mitt studielån beviljat från CSN så det känns skönt.
-
Meeen jag köpte nyss lite nail art stuff. Igen ^^ Men detta blev sista beställningen!! Sen känns mitt nail art sortiment ganska ok ^^
-
I helgen jobbar jag men det känns väldigt bra! Kommer inte bli kul, men nu är det inte många jobbtillfällen kvar för min del ;D Weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0