We dance to the beat

Efter gårdagens kassa dag blev denna dag helt underbar!!! DANS! DANS. DAAAANS!!! På skolan hände inget vettigt men sen hade vi dans lektion och efter det gick vi till bibblan för att kolla på danslinjens uppvisning. Huuuur bra som helst. Sen efter en snabb lunch vare dags för FLASHMOB! YAAAY!! Det var huuur kul som helst! Körde ju två gånger och det var lika roligt båda gångerna! Sen drog jag hem och tog en snabbdusch för att senare sätta mig i biln och ta en tur till Strömpilen. Hur nice äre inte med körkort?? ;D Påvägen i biln käkade jag oxå upp ett halvt paket björnbär. Hehe. Det var gott. Kom sen hem, åt middag och nu försöker jag rita till PA 100. Meeen kl 19.55 börjar Top Gear. Och det går ju inte att missa ;)
-
DESSUTOM!! 5 veckor kvar till Uppcon och Versailles!!! :D:D:D Det måste firas med en bild på deras nya bassist Masashi (för han är en söt kisse :3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0