Sommar TAGG

Wuääh Ina for hem idag och tog med sig Fliza och Luna. Jag saknar Luna litegrann =( Jag fick stå i en halv evighet och försöka dammsuga bort allt hår på mattan från Fliza. En Golden Retriever som fäller + en mörk matta = Not that good. Ah well. Sett klar Dr Who Season 1 nu iaf :D YAY! Nu ikv/inatt MÅSTE jag skriva KV (dödamig) och spela. Ja det är ett måste. JUSST JA! Jag har beställt en hel del Nail Art stuff härom dan that is heading this way as we speak. Jag är råtaggad!!! Kommer sitta och piffa med naglarna i sisådär 5 timmar säkert när jag får dem XD JUSST JA!! Jag och Ina hedde upp vår studdsmatta idag!!! Sjuuukt nice!! Sommarfeeling!! Dessutom taggar vi Bettnes i sommar TILL TUSEN!! Det kommer bli röj i badringar XD Måste även fixa hopprep, rockringar, twistband och kritor. Sommaren 2011 kommer bli awesome.
Before


After

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0