I’ll sing with the crows

GRAAAAAAAAH!!!!! Blev en härlig bilresa till Ö&B för att införskaffa lite stuff. B.la en ram till min Miyavi autograf. YAY. Sen i bilen så sjöng jag högt (läs; skrek) till min favvo Girls Dead Monster låt: Crow Song. Lyssnade sönder i den i Japan i somras och varje gång jag hör den vill jag bara....dra. Sen ringde jobbet och ville att jag skulle jobba Valborg helgen.... och jag sa NÄJ. Lite dåligt samvete dock. Efter det ville höjde jag volymen till Crow Song och ville dra härifrån ännu mer.
Storstad <3

Kommentarer
Postat av: TOPI

JUSSST. Appropå våran fabulösa flytt till Japan, vi måste kontakta infektionen och börja vaccinera oss pronto!

2011-04-19 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0