I have to level up!!!

Inatt drömde jag helt sjuka drömmar :S Sthlm, Isa (Ina är den enda som behöver fatta) och maaaassa strunt. Jätte weird. Men men. Jag har lyckats få ihop ungefär en sida på KVn vilket är mer än vad jag trodde jag skulle kunna skriva :O Så den bör jag lyckas få klar i tid. SV är en heeelt annan femma. Uuääh. Projektarbetet känns nästan kört men...aaa... fan.
-
Igår upptäckte jag oxå att jag kan koppla in TOHANNIS i PS3n. Helt sjukt för jag har testat flera ggr tidigare men då funkade det inte såå... jag fattar ingenting men det är awesome :D
-
FFXIII update: Fick snålskjuts av Atomos till Sulyya Springs och fick lite info ang Vanille och Serah innan the Purge som var ganska rörande. Vill bara spela spela spela och vill bara levla levla levla!!!! Men det får jag vänta lite med...
Sulyya Springs. Ganska fint? Oja.

Kommentarer
Postat av: ina

ehmm... jag fattar inte :(

2011-04-25 @ 22:26:43
URL: http://inibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0