HÄMMA

I'm back!!! Wehoo! Är hemma igen efter nåra kungliga dagar i Klimpfjäll med mina kära kusiner. Det är ju den orginella traditionen att fara med dom såå... awesome för mig som fick tillfället att fara två ggr i år :D YAY! Men aa jag hade det sjukt roligt. Alla tre åker ju snowboard så det var jävligt nice. Dock är ju båda två snäppet bättre än mig så... jag fick ligga i för att hålla samma tempo ^^' Vi kör ju helst offpist och hittade vääääärldens skönaste trail som vi blev helt kära i alla tre. Fullt med naturhopp, höjdskillnader och en jävla massa fjällbjörkar. Fantastiskt.
-
Kom ju på att detta kan ha vart sista ggn jag åker snowboard på ett bra tag....*snyft* Lär ju inte få med Sofia och Dena till Hokkaido nästa vinter... ^^
-
Ordningen jag pussat saker på sen jag kommit hem:
* Mamma
* Kissen
* PS3n
* och ska senare ikv pussa en massa på Oscar!!!!
Min fina bräda :] Som är fullklottrad med kinesiska...vilket är ganska awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0