I looked everywhere for you

Drygt att jobba igår -_- Om jag inte hade sparat till Japan hade jag fan inte orkat... aja.

 

Igår fyllde min kära Maja 19 år =) Gummsi!! Vännen lyckades övertala mig att jag inte kan sitta och plugga en lördagkväll och kom över till mig senare på kvällen och stannade till över midnatt. Verkligen jätte mysigt med chips, kladdkaka, mjölk (<3) och mkt snack om allt mellan himmel och jord. Speciellt mkt om peruker XD

 

Tackar så mycket att jag fick träffa dig på din födelsedag! Jag kommer ju inte vara hemma nästa år på din födelsedag =/

Jag har börjat inse hur mycket jag kommer sakna denna flickan när jag flyttar nästa år...Du måste komma och hälsa på annars kommer det inte att gå!!


Kommentarer
Postat av: Deanna

Gah, stop typing in Swedish! It's hard to creep on you that way XD

2010-11-22 @ 04:21:56
Postat av: majsi

Gummsiii!!! Det var hur mys som helst att få joina dig i ersmark. Hur ska jag klara mig utan dig?!?? :(

2010-11-22 @ 15:53:09
URL: http://majasalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0