Ingen annan.

Hade julavslutning idag. YES. Följdes upp av mysig lunch på Balder med brudarna... och Otto ^^

For sen hem...plugga teori....


Sen kom FIFA-gänget.Så sjukt kul det var ikv, även fast jag åkte ut innan semin. Bara för att Kajsa avrättade Anders med en 7-1 match. Dock var ett av målen väääääldigt slirig eftersom Kajsa kom åt PS knappen och släckte skärmen...när vi hade fått tillbaka normal bild igen gjorde Ronaldinho segergester -_- stackars Anders...

Men asså jävla Real... kändes inte bra ens i början.... brukar ju köra med Roma men tänkte testa ngt nytt idag. Aven fast Raùl var en riktig hjälte räckte det inte hela vägen...dåligt.

Anders: Jag fick nyss gult kort för att jag pratade med domaren..vilken knapp kom jag åt?!
Erik: Knapp - Formulera mening. Modell - Aggresiv.


(And oh Deanna!! Here's the Nao-pic I gave Sofia!! Cute huh? :] )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0