I love you, I love you, I love you and I hate you.

Drygt att plugga körteori -_-

Drygt att jag inte har den minsta känslan av att lovet snart är här.

Drygt att jag e trött. (varför var jag uppe till 2 inatt?!)

Drygt att.... aaa.

Men jag känner mig helt nyär i Miyavi. Älskar verkligen hans nya album. Han är helt fantastisk. Känns tokmys att sitta här med min(a) dator(er) och lyssna på hans musik på min kära ps3. Kanske inte har så mkt att klaga över? Men det är ngt som saknas... ngt viktigt. Te. Japp. Te med mycket socker. Eller... mycket socker med lite te. Japp. Måste hämta det snarast.


Mitt JÄTTEFINA set koppar och kanna som jag fick på min födelsedag. Den ska med till Japan!!!


Såhär sitter jag just nu. Känns sådär lagomt nördigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0