SKOLSTART!!!!!

OH MY GOD!! Skolan började idag!!! Weheeeey....*silence* Nämen känns ok.
-
Som sagt har vi alla hamnat i nya klasser. Jag skrek av vrede när jag upptäckte att Lawler, Vincent och Albert får gå i samma klass...men inte jag. Damn it. Ist hamnade jag med I-San och Raku-San från min förra klass, vilket nästan vägde upp för det. Det är en ny svenne i min klass som jag inte hunnit prata med än men ska nog se till och göra det imorrn och prata med han lite. Förövrigt känns det ändå bra med nya klassen. De flesta känner jag igen så det är nice... några som är helt nya också finns. Och italienare finns det. Japp. Missförstå mig inte nu, men jag är ganska mätt på babbidiboo-språket och aaa...det gillar att vara högljudda. Men de verkar trevliga och ska bli kul att få träffa nya vänner =)
-
Väl hemma så stack jag och Sofia ut på en promenad för att spana in mer Sakura. Sen började det regna på oss....typiskt.
-
Men, hann ta några awesome bilder. (som om jag inte har nog..)
Såhär ser det ju ut längs vägen utanför våran lägenhet. Jättefiiiiint~






Folk som sitter och har picknick under träden~

Coolaste trädet EVER!!

Kommentarer
Postat av: papi

Oj så fint. Vilka träd! Bra att klassen verkar ok. Puss från Mamma

2012-04-09 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0