*lever*

Jaaaa....finns inte så mycket att uppdatera om. Frida och Frida far hem imorrn....Vi KANSKE får Internet på tisdag....Mjaa....typ det. Här är en rolig bild på en cola flaska vi hittade i veckan:
-
Och jaaa....typ det. Japan är förvånande kallt. Egentligen är det inte SÅ kallt men eftersom jag lämnade mina varma kläder i Sverige så suger det lite.....Jag och Sofia har dragit ihop våra futoner (madrasser) för att hålla värmen bättre....
-
Och jusst ja! JAG FYLLER 20 OM 2 VECKOR EXAKT IDAG!! Yehooo!

Kommentarer
Postat av: Papi

Du får inte frysa, se till att du fixar varma kläder. Jag hörde av en som var i Tokyo i febr att det var riktigt kallt! Så han rekommenderade att vi skulle åka senare. Vi får väl se. Kul att se/läsa dina inlägg. Keep up the good work!

2011-11-26 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0