Berg-och-dalbana dag

Idag har varit väldigt mkt upp och ner. FÖRST på skolan så var jag bara allmänt otaggad men efter mycket fnitter,skratt och skrik med Dena blev allt bättre. Vi drog in till stan tsm och for omkring och fixade lite stuff. Sen när jag kom hem drog jag igång FFXIII. En bra vana jag har fått att spela lite varje dag. ÄR I GRAN PULSE NU!!! ÄNTLIGEEEEN!! Men sen skulle jag ju försöka plugga japanska då (som jag skrev tidigare) och aaa... det gick ba bajs. Känns riktigt sugit att jag blivit så dålig på bara ett halvår...
Vackra Gran Pulse.
-
Sen kom den största smällen. Min värld raserades och allt jag trott visade sig vara fel. Orochimaru's seiyuu, Kujira, är inte en man.... utan en (väldigt maskulin) kvinna!!!! NEEEEEEEEEEEEEJ!!! VARFÖR!!!?? Jag var helt övertygad om att det var en man men... nej. En kvinna....Jag tänker inte acceptera det. HAN är en MAN! Dock har jag ju voice crushes på många brudar (som gör manliga voice actors, Paku Romi (<3<3<3<3) är ett bra exempel) men COME ON!!! Känns inte bra alls....
Orochimaru må dock själv se (väldigt) kvinnlig ut men...ååååh neej ;_;
-
Sen så läste jag Nightrunner... och blev glad... men sen JÄTTE LEDSEN för att det hände jätte jobbiga och hemska saker ;_; uäääh....
-
Sen lagade jag mat och lyssnade på japansk musik och blev glad igen :D GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0