Helgen

Igår jobbade jag från 12:00 till 22:00...idag från 7:00 till 14:00. Slitigt. Jag har så ont i fötterna och vill bara ligga ner. Men det är kul hur mkt man hinner grubbla medan man jobbar ändå även fast man är så stressad med annat. Jag hann tänka över Japan och allt, taggar framtiden, bestämt mig att inte ge upp med mina försök Hangul (helt ärligt, om jag träffar på ngn korean i Japan vill jag kunna säga ngt intelligent! Så måste jag till Seoul ngngång oxå bara för att..) och jag grubblade även över min besatthet av David Tennant. Är det han ELLER the Doctor jag är så förlorad i? Jag kom på att det är BÅDA :D
-
Tbk till jobbet då. Det har ändå gått förvånandsvärt bra! Brudarna jag jobbat med var jätemysiga och snälla och Angelica i repan är bara för rolig. Idag (efter snack om religion) skrek hon högt: "JA TACKA VET JAG SEX FÖRE ÄKTENSKAP OCH PREVENTIVMEDEL!" Jag höll på att dö av skratt.
-
Aja ikv ska jag träffa Majsi, men innan ska jag belöna mig lite extra för min hårda insats denna helg. Denna belöning stavas: CRISIS CORE och BIRTH BY SLEEP. Wehoooo! (men nu ska jag inte köpa ngt innan jag drar tbk Stockholm igen! Typ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0