YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

KÖRKORT!!!!! WEEEEEEEEEEHOOO!! I FUCKING MADE IT!!! :D:D:D:D Helt sjukt!!! GAH!! Men ja jag klarade det.....hade till och med "kugg-Ola" O.O Men han var jättesnäll med mig och frågade om jag gillade bilar osv (Som jag svarade: "Joo.. men inte den mekaniska delen... det kan jag betala ngn att göra åt mig" XD HAHAH). Nämen har var jättetrevligt och skrev ett stort BRA på min lappgrejj... STOLT!! Känns helt fantastiskt =) Men är samtidigt lite ledsen.... för nu får jag inte träffa min snälla körskolelärare nå mer =( Och jag gillade henne jättemkt!!! Möff.....
-
Så vad händer nu då? Joo...plugg -.- Men KANSKE ska försöka ta mig en liten tur senare med mammas bil ;D We'll see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0