When I’m lost I want you to show me the heart’s map

Jag tog mig ju iväg till Ina. Till slut.
Det var jättemysigt att få träffa henne och jag var jätteglad att få peta på Luna igen 8D Hon är knäpp. Men jag gillar henne ändå.
Väl hoss Ina blev det te, snack, 3 bitar choklad och Ina sydde upp mina jeans! YAY.
*about to attack my foot*
-
Gjorde dock nyss en mindre rolig upptäckt....min HP dator (skoldatorn) är helt....jaaa bedöm själva:
"Jag mår inge bra...." (gångjärnet på högra sidan är helt av och kommer nog brytas av ungefär vilken sekund som helst....)

Kommentarer
Postat av: inibell

R.I.P HP

2011-01-12 @ 12:00:51
Postat av: Topia

Precis som blomman i erat gamla kök mår din dator inge bra....

2011-01-12 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0