Onsdag kväll

Jag har vart lagomt produktiv idag. Tagit skitmkt bilder på kissemissen, skrivit ner halva texten till Crow Song, "typ" formulerat frågorna till KV uppgiften, letat efter bilnycklarna som jag slarvade bort igår (inte hittat dom än..) och letat efter Denas handskar som gick upp i rök iförrgår (inte heller hittade...). Sen har jag sett 3 avsnitt av Doctor Who och spelat lite FFXIII. Blev ett riktigt breakthrough när jag hittade en liten oas med Chocobos!! Dom är så sjuuuukt fina! Sen medan jag red runt på dom på the Archylte Steppe blev jag halvt påflugen av en Cactuar O.O Så sjukt dryga små jävlar!!! Fast jag kan inte låta bli att garva åt dom varje gång jag ser dom xDD Ah well. Helt ok dag. Ska nu krypa ner i sängen snart och se mer Doctor Who tror jag....
En Cactuar. Väldigt dryg men väldigt underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0