ÖWÖ

(TV är fortf bajs)

Men jag och min kära Sofia var tardigare än vanligt idag på skolan. Vi gick runt och... eeeh... aa... tardade oss 8D Vi kom på ett TV-spel vi ska skapa och bli rika på. Sen ska vi köpa Gackt (ja Gud är till salu till högst budande), Kamijo (Jesus följer Gud) och the GazettE (ärkeänglarna är ensamma utan Gud och Jesus). fett bra.

Dessutom måste jag ba säga att Sofia är typ den roligaste kvinnan i världen.
Nåra nya fräsha quotes från kvinnan med kollen:

"Asså varför kan alla Ukes laga mat?!?!"
(banbrytande upptäckt)

"Han har hatt. Han är bög." (ang. Ruki)

"Bröstoperationer är dyrt överallt....FÖRUTOM PÅ THAILAND!!" (xDDD)

"Vi kommer göra något olämpligt snart. I can just feel it"
(ang..... eh ja...)

Hon är bäst och vi kommer ha så sjukt kul nästa år i Japan tsm <3





Kommentarer
Postat av: Topiisen

Jag måste säga att jag har kollen på badbollen... Jag menar hatt = bög, det vet ju alla! Eller..? 8D

2010-10-20 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0