Ett riktigt högt: FAN!

Detta är tredje morgonen jag vaknar upp här i min lägenhet i Kyoto. Tredje gången jag vaknar upp och känner den där sugande känslan i magen som inte kan beskrivas med andra ord än: "FAN!"
-
Nu är det fredag morgon och jag käkar frukost. Ons och tors gick förbi väldigt snabbt dock. Harr varit mest med Anton och Tsai så, allt har egentligen varit awesome. Men jag har så jävla mycket att fixa med skolan nu...uppgifter som ska redovisas, tal som ska skrivas...aaa..sånt.
-
Sen är det faktumet att jag tappat lite motivation. Jag älskar egentligen Japan, men alla relationer har upp och nedgångar, right? Förmodligen är allt tillbaka till det normala nästa vecka (då kommer Catherine hit!!) och jag är åter kär i detta land.
-
Men just nu, är jag kär i någon annan. Och jag är less...jävligt allmänt LESS.
 

Kommentarer
Postat av: papi

Bit ihop, du har mycket att se fram emot... Vi kommer 8:e. / Kram

2013-01-11 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0