Vatten och Vind

Har inte lämnat lägenheten idag alls. Bara suttit inne och myst och pluggat och läst och så. Sen skypade med min bästaste bästis Ina i 2 timmar om allt och inget. Känns alltid lika skönt och lungnade att prata med henne. Ibland är det som om jag glömmer bort hur mycket vi hart vart med om tillsammans...för att det just ÄR så himla mycket! Jag menar...jag har haft den där fantastiska flickan vid min sida så länge jag kan minnas egentligen. Är så galet att vi blivit så stora...men ändå är precis lika bra vänner som vi alltid varit. Gud så tur jag har att jag får ha en sån fin vän som henne =)
 

Kommentarer
Postat av: Lares

sötisar <3
måste vara underbart med små samtal från Sverige/Umeå ibland. vad skulle vi ha gjort utan skype?!

Svar: Eller hur!! Tack gode gud för teknikens under!
Johanna Lundgren

2012-10-20 @ 16:31:20
URL: http://aal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0