Fett med fett yao

idag har det degats som aldrig tidigare. Eller jo...men det var längesen.
Har ju vart ganska hård med val av mat osv den senaste tiden men efter att jag fick en riktig smäll på käften av min förkylning som inte vill ge sig igår så bestämde jag mig att om jag gottar mig i allt och gör så att jag mår bra innuti...kanske förkylningen ger sig? Eller är det nog bara mitt sockersug som säger det.....
-
Hur som, idag har jag tjockat mig med strips, chicken nuggets och bakelser. Hallelujah. Sen fyndade jag  en påse med 3224 st mandarinder för ca 35 kr. Vilket kap.
 

Oändligt många mandariner~
(måste nog hålla ett snitt på att äta 5 st per dag annars hinner de nog mögla...)



ååååååååh <3
-
Har dock hunnit handla, tvätta och bada oxå. Och haft ett halvt skypesamtal med mina föräldrar. 
-
Imorrn äre ny vecka, nya tag....och prov. Men detta prov ingår inte i betyget. No grading = No studying. Nämen ärligt, jag skulle ha pluggat. Men....det är trögt. Speciellt när man inte känner sig frisk heller. Ursäkter efter ursäkter....har dock börjar se ett japanskt drama som jag såg för typ 3 år sedan men aldrig såg klart. Såg 2 avsnitt på Japanska lektionerna på UIG och glömde som bort det sen...sett typ 4 avsnitt idag xD Det blev mitt plugg för idag.....nej det duger inte på långa vägar. Ska kolla lite Kanji nu. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0