Let Golden Week begin (for real now...)

Okey jag berättade inte om att igår så hade vi interview med universitets studenter... på tisdagar jobbar vi ju med våra individuella arbeten och till dessa arbeten ingick det att utföra en interview. Jag minns inte om jag berättat mitt tema men det är iallafall "Tv-spel". Såklart. Jag menar, jag är ju fan i TV-spelens hemland. Come on.
-
Hur som helst så gick det ändå helt okey med interviewen. Fick prata med en kille som var fett into Tv-spel och sa att han ägde över 100 st spel. En riktig lirare.
-
IDAAAG så hade vi första Kyoto Culture class. Det denna gång är det Murata som håller i lektionen vilket betyder = Craziness. Murata är helt galen. Och jag älskar henne. Punkt.
-
Och nu så är vi alltså lediga i 4 dagar!!! CHIIIILL!! Ser dock ut att bli ganska pissväder men vi ska försöka ha det så nice som möjligt och njuta =)
Lägger upp en gammal webcam bild på mig och mina sambos...tagen på UIG..aah the nostalgia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0