The End Approaches

Igår var en fantastiskt härlig dag! Det var klarblå himmel, VARMT (!!!) och helt enkelt... awesome. Jag tog mig friheten att ta en promenad ner till stan, kolla runt lite där, gå vidare till stationen där jag föll för frestelsen att köpa Yatsuhashi. Typiskt traditionelt japansk godis (jag skickade det b.la till er mami & papi)
Yatsuhashi. Okey detta ser mer ut som typ hundgodis men tro mig, de är delicious. Dessa smakar kanel och är alldesel knapriga och mumsiga. YAY!
-
Vi har myst på som fan här i familjen svensson, som vi kallar oss. Igår såg vi Bridget Jones's Diary och dagen innan How to Train Your Dragon. Våra mys-filmkvällar rockar verkligen.
-
Idag ska jag nog försöka gå och köpa hårfärg. Maja lyckades övertala mig att färga håret (tänkt på det jättelänge men tvekat mycket..) så äre dags. Måste bara orka resa mig.
-
Kan även nämna att jag är på SISTA ARCEN I BLEACH!! Jag fick en smärre hjärtattack när jag såg det....det kan bara inte vara sant. Bleach närmar sig slutet!!! Likadant som Naruto!!! MIN VÄRLD GÅR SÖNDEEEER!!!
-
Ps. I förrgår vare exakt 6 månader sedan vi kom till Kyoto =) Tiden går sjukt snabbt, right?

Kommentarer
Postat av: ina

Haha jag tyckte de såg ut som kebab! xD

2012-03-30 @ 10:47:48
URL: http://inibells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0